Корецька міська територіальна громада

Рівненська область, Рівненський район

ІНФОРМАЦІЯ ПРО РОБОТУ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ КОРЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

          

Центр надання адміністративних послуг Корецької міської ради (далі – Центр, ЦНАП) створено рішенням міської ради від 14.05.2020 № 1483 «Про створення центру надання адміністративних послуг  Корецької міської ради та затвердження Положення про нього».

Центр утворено, як структурний підрозділ  міської ради, в якому надаються адміністративні послуги фізичним та юридичним особам.

Структура Центру складається з 9 штатних одиниць, з них:

  • начальник – 1;
  • адміністратор – 5;
  • державний реєстратор – 2 (одна посада є вакантною);
  • головний спеціаліст – 1.

Відповідно до рішення Корецької міської ради від 26.05.2022 № 3044 «Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через центр надання адміністративних послуг Корецької міської ради та переліку послуг, які надаються віддаленим робочим місцем» затверджено 240 адміністративних послуг.

01.07.2022 ЦНАП отримав статус Дія.Центру. На Рівненщині він став третім. Дія.Центр являє собою локацію із комплексом усіх необхідних послуг. За один візит тут можна реалізувати відразу кілька запитів. За своєю суттю, це державний бренд. Щоб набути такого статусу, потрібно відповідати певним критеріям якості. В Центрі передбачено місце для самообслуговування, де кожен відвідувач може з допомогою адміністратора навчитися користуватися порталом Дія та покращити свої цифрові навички. Також Центр можна з комфортом відвідувати з дітьми, адже він має свою ігрову зону.

На даний час Центром надаються наступні групи послуг:

  • реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування;
  • послуги соціального характеру;
  • послуги державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
  • послуги підрозділу Держгеокадастру;
  • послуги підрозділу ДСНС України;
  • послуги підрозділу Держпродспоживслужби;
  • послуги Державної інспекції архітектури та містобудування України;
  • інші питання місцевого значення.

Функціонує реєстр територіальної громади призначений для ведення обліку осіб, які проживають на території  громади (реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання). Реєстр територіальної громади ведеться програмними засобами відомчої інформаційної системи Державної міграційної служби України з доступом через офіційний веб-сайт ДМС. Повноваження з реєстрації місця проживання/перебування здійснюються адміністраторами Центру та старостами всіх старостинських округів.

Надання послуг соціального характеру (соціальних допомог, компенсацій, пільг, субсидій та інш.) здійснюється за допомогою програмного комплексу «Соціальна громада» через відділ надання соціальних послуг м.Корець управління соціального захисту населення Рівненської райдержадміністрації та головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області. Прийом заяв та документів для надавання адміністративних послуг соціального характеру проводиться ЦНАП із формуванням електронної та паперової справи. Всі адміністративні послуги соціального характеру надаються на безоплатній основі. 

Державним реєстратором речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень надаються послуги з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень безпосередньо та через 2 адміністраторів Центру, які отримали доступ до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Надання адміністративних послуг Держгеокадастру здійснюється адміністраторами Центру через Відділ №1 управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області. Окрім того, 4 адміністратори ЦНАПу отримали доступ до відомостей Державного земельного кадастру для видачі витягів .

Адміністративні послуги Держпродспоживслужби надаються адміністраторами через головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області. 

Засобами Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва адміністраторами Центру надаються послуги Державної інспекції архітектури та містобудування України для об'єктів, які відносяться до класу з незначними наслідками – СС1 та послуги відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та економічної політики виконавчого апарату Корецької міської ради.

Відновлено доступ (підключення робочих місць) до Єдиного державного веб-порталу електронних послуг посадових осіб суб'єктів розгляду звернень для надання комплексної послуги батькам новонароджених дітей єМалятко. За однією заявою, поданою у ЦНАП або онлайн на порталі «Дія» https://diia.gov.ua/, можна зареєструвати народження дитини та отримати до 10-ти державних послуг від різних органів влади, потрібних при народженні дитини.

В приміщені Центру розміщено платіжний термінал групи компаній EasyPay для здійснення оплати за надання адміністративних послуг та усіх видів платежів, що значно спрощує процедуру та час на отримання адміністративних послуг. За необхідності, адміністратори допомагають заявникам здійснити оплату через термінал.

       Центром здійснено електронну взаємодію з Порталом Дія в частині формування та подальшої передачі на електронну пошту ЦНАП копій цифрових документів клієнтів (Дія.QR).

         За допомогою сервісу можна надіслати копії наступних документів:

- паспорт громадянина України у вигляді ID- картки; 

- картка платника податків (РНОКПП);

- свідоцтво про народження дитини;

- довідка внутрішньо переміщеної особи;

- біометричний закордонний паспорт.

  Окрім того, ЦНАП забезпечено зчитувачами (карт-рідери) для ID карток, які призначені для зчитування біометричних документів (ID-паспортів).

Інформація про надані адміністративні послуги за 2022 рік

 

 

Всього надано послуг

І

Послуги Держгеокадастру

 

1

Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

766

2

Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

1

3

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку

470

4

Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, яка була допущена органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу

9

5

Внесення до Державного земельного кадастру змін до відомостей про земельну ділянку з видачею витягу

13

 

Всього надано послуг Дергеокадастру

1259

 

з них: - послуг на безоплатній основі

815

 

- послуг зі сплатою адміністративного збору

444

 

До бюджету надійшло, всього тис.грн.:

69,1

 

- в т.ч. до місцевого

55,0

 

- до державного

14,1

ІІ

Послуги соціального характеру

 

1

 Надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива

669

2

Призначення соціальних допомог та компенсацій

2578

3

Призначення пільги за користування житлово-комунальними послугами, придбання твердого палива і скрапленого газу

338

4

Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи

1776

5

Видача довідки про отримання (неотримання) соціальної допомоги

363

6

Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним оздоровленням

10

7

Видача посвідчень (встановлення статусу, продовження строку дії, вклейка фотокартки) пільговим категоріям

322

8

Видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю

43

9

Інші соціальні послуги

323

 

Всього надано послуг соціального характеру

6422

ІІІ

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх  обтяжень через адміністраторів Центру

 

1

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

577

2

Державна реєстрація речового права, похідного від права власності

15

3

Внесення змін до записів Державного реєстру речевих прав на нерухоме майно

0

4

Надання інформації з державногореєстру речових прав

12

 

Всього надано послуг з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно через адміністраторів Центру

604

 

з них: - послуг на безоплатній основі

287

 

- послуг зі сплатою адміністративного збору

317

 

До бюджету надійшло, всього тис.грн.:

42,4

 

- в т.ч. до місцевого

42,0

 

- до державного

0,4

 

Державним реєстратором речових прав на нерухоме майно та їх  обтяжень надано послуг з державної реєстрації права власності на нерухоме майно та іншого речового права на нерухоме майно

4434

 

- до бюджету сплачено, тис.грн.

558,70

IV

Реєстрація місця проживання фізичних осіб

 

1

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання

195

2

Видача витягу про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання, надання інформації на запит

1178

 

Всього надано послуг з реєстрації місця проживання

1373

 

До місцевого бюджету сплачено адміністративний збір, тис.грн.:

7,9

V

Інші послуги місцевого значення

 

1

Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки

14

2

Оформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди для  провадження  підприємницької діяльності

3

3

Надання повідомлення про відповідність намірів щодо місця розташування тимчасової споруди містобудівній документації, будівельним нормам

0

4

Надання містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва

7

 

Всього надано послуг місцевого значення

24

VI

Послуги Держпродспоживслужби

 

1

Державна реєстрація потужностей оператора ринку

9

2

Внесення змін до відомостей  Державного реєстру потужностей операторів ринку

2

3

Внесення відомостей про припинення використання потужності до Державного реєстру потужностей операторів ринку використання потужності

1

4

Видача експлуатаційного дозволу оператору ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження

1

 

Всього надано послуг Держпродспоживслужби

13

VII

Послуги Державної інспекції архітектури та містобудування України

 

1

Подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорту

16

2

Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт

2

3

Внесення змін до декларації про готовність об'єкта до експлуатації

1

4

Реєстрація декларації про готовність об'єкта до експлуатації, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта

18

5

Реєстрація декларації про готовність об'єкта до експлуатації, щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)

2

6

Реєстрація декларації про готовність об'єкта до експлуатації (щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт)

4

 

Всього надано послуг ДІАМ

43

VIІІ

Послуги управління ДСНС України

 

1

Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки

2

 

Всього надано послуг управління ДСНС України

2

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних