A A A K K K
для людей із порушенням зору
Корецька міська територіальна громада
Рівненська область, Рівненський район

ІНФОРМАЦІЯ ПРО РОБОТУ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ КОРЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

          

Центр надання адміністративних послуг Корецької міської ради (далі – Центр, ЦНАП) створено рішенням міської ради від 14.05.2020 № 1483 «Про створення центру надання адміністративних послуг  Корецької міської ради та затвердження Положення про нього».

Центр утворено, як структурний підрозділ  міської ради, в якому надаються адміністративні послуги фізичним та юридичним особам.

Структура Центру складається з 9 штатних одиниць, з них:

  • начальник – 1;
  • адміністратор – 5;
  • державний реєстратор – 2 (одна посада є вакантною);
  • головний спеціаліст – 1.

Відповідно до рішення Корецької міської ради від 26.05.2022 № 3044 «Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через центр надання адміністративних послуг Корецької міської ради та переліку послуг, які надаються віддаленим робочим місцем» затверджено 240 адміністративних послуг.

01.07.2022 ЦНАП отримав статус Дія.Центру. На Рівненщині він став третім. Дія.Центр являє собою локацію із комплексом усіх необхідних послуг. За один візит тут можна реалізувати відразу кілька запитів. За своєю суттю, це державний бренд. Щоб набути такого статусу, потрібно відповідати певним критеріям якості. В Центрі передбачено місце для самообслуговування, де кожен відвідувач може з допомогою адміністратора навчитися користуватися порталом Дія та покращити свої цифрові навички. Також Центр можна з комфортом відвідувати з дітьми, адже він має свою ігрову зону.

На даний час Центром надаються наступні групи послуг:

  • реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування;
  • послуги соціального характеру;
  • послуги державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
  • послуги підрозділу Держгеокадастру;
  • послуги підрозділу ДСНС України;
  • послуги підрозділу Держпродспоживслужби;
  • послуги Державної інспекції архітектури та містобудування України;
  • інші питання місцевого значення.

Функціонує реєстр територіальної громади призначений для ведення обліку осіб, які проживають на території  громади (реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання). Реєстр територіальної громади ведеться програмними засобами відомчої інформаційної системи Державної міграційної служби України з доступом через офіційний веб-сайт ДМС. Повноваження з реєстрації місця проживання/перебування здійснюються головним спеціалістом Центру, якого визначено адміністратором для роботи в даному реєстрі та старостами всіх старостинських округів.

Надання послуг соціального характеру (соціальних допомог, компенсацій, пільг, субсидій та інш.) здійснюється за допомогою програмного комплексу «Соціальна громада» через відділ надання соціальних послуг м.Корець управління соціального захисту населення Рівненської райдержадміністрації. Прийом заяв та документів для надавання адміністративних послуг соціального характеру проводиться ЦНАП із формуванням електронної та паперової справи. Всі адміністративні послуги соціального характеру надаються на безоплатній основі. 

Державним реєстратором речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень надаються послуги з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень безпосередньо та через 2 адміністраторів Центру, які отримали доступ до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Надання адміністративних послуг Держгеокадастру здійснюється адміністраторами центру через Відділ №1 управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області.

Адміністративні послуги Держпродспоживслужби надаються адміністраторами через головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області. 

Засобами Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва адміністраторами Центру надаються послуги Державної інспекції архітектури та містобудування України для об'єктів, які відносяться до класу з незначними наслідками – СС1 та послуги відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та економічної політики виконавчого апарату Корецької міської ради.

Відновлено доступ (підключення робочих місць) до Єдиного державного веб-порталу електронних послуг посадових осіб суб'єктів розгляду звернень для надання комплексної послуги батькам новонароджених дітей єМалятко. За однією заявою, поданою у ЦНАП або онлайн на порталі «Дія» https://diia.gov.ua/, можна зареєструвати народження дитини та отримати до 10-ти державних послуг від різних органів влади, потрібних при народженні дитини.

В приміщені Центру розміщено платіжний термінал групи компаній EasyPay для здійснення оплати за надання адміністративних послуг та усіх видів платежів, що значно спрощує процедуру та час на отримання адміністративних послуг. За необхідності, адміністратори допомагають заявникам здійснити оплату через термінал.

       Центром здійснено електронну взаємодію з Порталом Дія в частині формування та подальшої передачі на електронну пошту ЦНАП копій цифрових документів клієнтів (Дія.QR).

         За допомогою сервісу можна надіслати копії наступних документів:

- паспорт громадянина України у вигляді ID- картки; 

- картка платника податків (РНОКПП);

- свідоцтво про народження дитини;

- довідка внутрішньо переміщеної особи;

- біометричний закордонний паспорт.

  Інформація про роботу центру надання адміністративних послуг Корецької міської ради за січень-жовтень 2022 року                    
                               
    січень лютий березень Разом за І квартал квітень травень червень Разом за ІІ квартал липень серпень вересень Разом за ІІІ квартал жовтень Разом за звітний період
І Послуги Держгеокадастру                            
1 Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки 278 252 0 530 0 1 37 38 42 54 38 134 30 732
2 Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
3 Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку 102 81 0 183 0 0 33 33 26 42 65 133 47 396
4 Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, яка була допущена органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу 0 0 0 0 0 0 0 0 3 4 1 8 0 8
5 Внесення до Державного земельного кадастру змін до відомостей про земельну ділянку з видачею витягу 4 5 0 9 0 0 0 0 2 1 0 3 0 12
  Всього надано послуг Дергеокадастру 385 338 0 723 0 1 70 71 73 101 104 278 77 1149
  з них: - послуг на безоплатній основі 286 257 0 543 0 1 44 45 51 63 43 157 33 778
  - послуг зі сплатою адміністративного збору 99 81 0 180 0 0 26 26 22 38 61 121 44 371
  До бюджету надійшло, всього тис.грн.: 15,9 12,0 0 27,9 0 0 4,1 4,1 3,3 6,1 8,9 18,3 7,6 57,9
  - в т.ч. до місцевого 12,3 10,0 0 22,3 0 0 3,2 3,2 2,7 4,7 7,6 15,0 5,4 45,9
  - до державного 3,6 2,0 0 5,6 0 0 0,9 0,9 0,6 1,4 1,3 3,3 2,2 12,0
ІІ Послуги соціального характеру                            
1  Надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива 13 82 46 141 8 62 9 79 20 39 84 143 164 527
2 Призначення соціальних допомог та компенсацій 130 177 131 438 1122 136 143 1401 125 141 132 398 111 2348
3 Призначення пільги за користування житлово-комунальними послугами, придбання твердого палива і скрапленого газу 17 36 11 64 5 19 14 38 24 37 54 115 40 257
4 Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи 0 0 250 250 1387 35 25 1447 15 27 10 52 17 1766
5 Видача довідки про отримання (неотримання) соціальної допомоги 41 31 9 81 8 37 18 63 18 37 102 157 23 324
6 Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним оздоровленням 1 2 0 3 0 1 0 1 2 1 0 3 1 8
7 Видача посвідчень (встановлення статусу, продовження строку дії, вклейка фотокартки) пільговим категоріям 14 24 6 44 8 33 37 78 25 41 60 126 28 276
8 Видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю 4 3 1 8 5 4 3 12 0 7 4 11 2 33
9 Інші соціальні послуги 44 39 32 115 32 23 29 84 27 18 21 66 15 280
  Всього надано послуг соціального характеру 264 394 486 1144 2575 350 278 3203 256 348 467 1071 401 5819
ІІІ Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх  обтяжень через адміністраторів Центру                            
1 Державна реєстрація права власності на нерухоме майно 94 104 0 198 0 0 4 202 19 31 0 50 21 471
2 Державна реєстрація речового права, похідного від права власності 6 0 0 6 0 0 3 9 0 0 0 0 0 15
3 Внесення змін до записів Державного реєстру речевих прав на нерухоме майно 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
4 Надання інформації з державногореєстру речових прав 3 3 0 6 0 0 0 6 0 0 0 0 0 12
  Всього надано послуг з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно через адміністраторів Центру 103 107 0 210 0 0 7 217 19 31 0 50 21 498
  з них: - послуг на безоплатній основі 23 46 0 69 0 0 1 70 10 26 0 36 17 192
  - послуг зі сплатою адміністративного збору 80 61 0 141 0 0 6 147 9 5 0 14 4 306
  До бюджету надійшло, всього тис.грн.: 18,9 14,7 0 33,6 0 0 1,5 1,5 2,2 1,3 0 3,5 1,0 39,6
  - в т.ч. до місцевого 18,7 14,5 0 33,2 0 0 1,5 1,5 2,2 1,3 0 3,5 1,0 39,2
  - до державного 0,2 0,2 0 0,4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0,4
  Державним реєстратором речових прав на нерухоме майно та їх  обтяжень надано послуг з державної реєстрації права власності на нерухоме майно та іншого речового права на нерухоме майно 76 51 0 127 0 220 1038 1258 593 550 6 1149 500 3034
  - до бюджету сплачено, тис.грн. 8,4 6,0 0 14,4 0 30,0 136,0 166,00 76,8 60,0 0,7 137,5 65,8 383,70
IV Реєстрація місця проживання фізичних осіб                            
1 Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання  20 18 0 38 0 0 0 0 37 37 40 114 19 171
2 Видача витягу про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання, надання інформації на запит 61 91 23 175 28 86 33 147 69 172 304 545 193 1060
  Всього надано послуг з реєстрації місця проживання 81 109 23 213 28 86 33 147 106 209 344 659 212 1231
  До місцевого бюджету сплачено адміністративний збір, тис.грн.: 0,9 0,8 0 1,7 0 0 0 0 1,6 1,4 1,5 4,5 0,8 7,0
V Інші послуги місцевого значення                            
1 Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки 0 3 0 3 0 0 0 0 0 4 2 6 4 13
2 Оформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди для  провадження  підприємницької діяльності 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0 1
3 Надання повідомлення про відповідність намірів щодо місця розташування тимчасової споруди містобудівній документації, будівельним нормам 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 3
4 Надання містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва 3 2 0 5 0 0 0 0 2 0 0 2 0 7
  Всього надано послуг місцевого значення 3 5 0 8 0 0 0 0 3 4 2 9 7 24
VI Послуги Держпродспоживслужби                            
1 Державна реєстрація потужностей оператора ринку 1 1 0 2 0 0 5 5 1 0 1 2 0 9
2 Внесення змін до відомостей  Державного реєстру потужностей операторів ринку 2 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2
3 Внесення відомостей про припинення використання потужності до Державного реєстру потужностей операторів ринку використання потужності 0 1 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
4 Видача експлуатаційного дозволу оператору ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження 0   0 0 0 1 0 1 0 0 0 0 0 1
  Всього надано послуг Держпродспоживслужби 3 2 0 5 0 1 5 6 1 0 1 2 0 13
VII Послуги Державної інспекції архітектури та містобудування України                            
1 Подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорту 0 5 0 5 0 0 1 1 0 2 2 4 3 13
2 Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
3 Внесення змін до декларації про готовність об'єкта до експлуатації 0 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0 0 0 1
4 Реєстрація декларації про готовність об'єкта до експлуатації, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта 4 2 0 6 0 3 1 4 0 1 1 2 0 12
5 Реєстрація декларації про готовність об'єкта до експлуатації, щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) 0   0   1 1 0 2 0 0 0 0 0 2
6 Реєстрація декларації про готовність об'єкта до експлуатації (щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт) 0 2 1 3 0 0 0 0 1 0 0 1 0 4
  Всього надано послуг ДІАМ 4 9 1 14 1 5 2 8 1 3 3 7 3 32
VIІІ Послуги управління ДСНС України                            
1 Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 2 0 2
  Всього надано послуг управління ДСНС України 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 2 0 2
                               
  Начальник центру надання адміністративних послуг Корецької міської ради                           Василь Данилюк

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь