Корецька міська територіальна громада

Рівненська область, Рівненський район

Реєстрація місця проживання

Фото без опису

 

До уваги громадян міста Корець, фізичних та юридичних осіб

 Керуючись Законом України від 10.12.2015 № 888-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» з 1 березня 2021 року  реєстрація місця проживання громадян та видача довідок про реєстрацію місця проживання здійснюється центром надання адміністративних послуг Корецької міської ради з понеділка по п'ятницю  за адресою: пл. Київська, 5, м. Корець (1 поверх адмінприміщення).

 Дані послуги здійснює визначена відповідальна посадова особа.

Прийом громадян проводиться :
Понеділок - П'ятниця: 9:00 – 17:00; 
вихідні дні – субота, неділя.

Відповідно до змін у законодавстві України в березні місяці 2016 року прийнято розпорядження міського голови про здійснення повноважень щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання осіб та визначено відповідальну посадову особу для здійснення відповідних повноважень та ведення Реєстру територіальної громади м. Корець відповідно до закону.

Згідно встановлених Правил реєстрації місця проживання, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 р. № 207, громадянин України, а також іноземець чи особа без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов’язані протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати своє місце проживання.

Батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце  проживання  новонародженої дитини  протягом  трьох місяців з дня  державної реєстрації її народження.

За реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання сплачується адміністративний збір:

 у разі звернення особи протягом встановленого цим Законом строку – у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати;

 у разі звернення особи з порушенням встановленого цим Законом строку – у розмірі 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати.

Реєстрація місця проживання/перебування або зняття з реєстрації місця проживання особи здійснюється в день подання особою або її представником документів. Реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена одночасно із зняттям з попереднього місця проживання.

Реєстрація місця проживання здійснюється тільки за однією адресою. Якщо особа проживає у двох і більше місцях, вона здійснює реєстрацію місця проживання за однією з цих адрес за власним вибором.

Для реєстрації місця проживання особа або її представник подає:

 - заяву;

 - документ, до якого вносяться відомості про місце проживання;

 - квитанцію про сплату адміністративного збору (у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну послугу);

- документи, що підтверджують:

право на проживання в житлі – ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи;

право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи;

проходження служби у військовій частині, адреса якої зазначається під час реєстрації;

-  військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);

- заяву про зняття з реєстрації місця проживання (у разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання).

У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються:

- документ, що посвідчує особу представника;

 - документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини – батьками (усиновлювачами).

Дані послуги здійснює визначена відповідальна посадова особа.

Прийом громадян проводиться у ЦНАПі Корецької міської ради за адресою м.Корець Рівненського району, пл. Київська, 5, м. Корець (1 поверх адмінприміщення), з понеділка по п’ятницю, вихідні дні – субота, неділя.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних