Новий механізм дистанційної оплати за послуги ЖКГ
Постановою Кабінету міністрів України «Про розвиток соціальних сервісів для деяких соціальних груп населення» від 8 квітня 2020 року № 287 запроваджено експериментальний проєкт щодо формування навичок та популяризації дистанційної оплати житлово-комунальних послуг серед одержувачів пенсій та грошової допомоги. Кожен, хто отримує пенсію або соціальну виплату через банківські установи, може дистанційно сплачувати за спожиті житлово-комунальні послуги.
Для перерахування коштів з банківського рахунка одержувача на рахунки виконавцям послуг за спожиті житлово-комунальні послуги одержувач реєструється у системі дистанційного обслуговування або звертається на «гарячу» телефонну лінію уповноваженого банку і надає інформацію про себе для проведення ідентифікації особи уповноваженим банком.
Уповноважений банк після проведення ідентифікації особи одержувача отримує від нього інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, які він бажає оплатити дистанційно, та необхідні дані для проведення оплати послуг з його рахунка.
Про проведену оплату житлово-комунальних послуг з банківського рахунку уповноважений банк інформує одержувача смс-повідомленням або іншим способом.
Крім того, одержувачі, які не мають доступу до дистанційної оплати житлово-комунальних послуг через системи дистанційного обслуговування уповноважених банків, мають можливість оплатити послуги через АТ «Укрпошта» під час доставки пенсії та грошової допомоги додому або замовивши відповідну послугу, в тому числі засобами телефонного зв’язку.
«Гарячі» телефонні лінії:
- АТ «Ощадбанк» 0800210800
- АТ КБ «Приватбанк» 3700
- АТ «Укрпошта» 0503601924