ОГОЛОШЕННЯ
Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади виконкому Корецької міської ради:
- спеціаліст 1 категорії загального відділу.
Вимоги до осіб, які бажають взяти участь у конкурсі на заміщення вакантної посади:
– стаж роботи за фахом на посадах державної служби чи в органах місцевого самоврядування не менше 3 років;
– повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
– досконале володіння державною мовою, практичний досвід роботи з персональним комп’ютером
– вміння працювати в команді, наявність управлінських та комунікативних навичок.
Конкурсанти повинні подати до конкурсної комісії Корецької міської ради:
– заяву про участь у конкурсі,
– особову картку (форма П2-ДС) з відповідними додатками,
– копії документів про освіту з додатками,
– декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;
– дві фотокартки розміром 4 х 6 см,
– копію паспорта громадянина України та ідентифікаційного коду.
– копію військового квитка (для військовозобов’язаних).
Термін подання документів – місяць (тридцять календарних днів) з дня опублікування оголошення.
Документи подаються особисто у загальний відділ Корецької міської ради за адресою: м.Корець, вул.Київська,69, тел. 2-13-98.
Питання до конкурсу можна скачати тут
https://rada.info/upload/users_files/26452099/ec8bd37357b21d5dd3a86a4e68cc88af.docx