ІНФОРМАЦІЯ ПРО РОБОТУ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ КОРЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Центр надання адміністративних послуг Корецької міської ради (далі – Центр, ЦНАП) створено рішенням міської ради від 14.05.2020 № 1483 «Про створення центру надання адміністративних послуг Корецької міської ради та затвердження Положення про нього». Центр утворено, як структурний підрозділ міської ради, в якому надаються адміністративні послуги фізичним та юридичним особам (далі – суб’єкти звернень).
Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, затверджено рішенням сесії міської ради і включає наступні адміністративні послуги:
- реєстрації актів цивільного стану;
- реєстрації/зняття з реєстрації мешканців громади;
- послуги підрозділу державної міграційної служби (вклеювання до паспорта громадянина України (зразка 1994 року) фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку);
- послуги підрозділу соціального захисту населення;
- державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, послуги державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
- послуги підрозділу Держгеокадастру;
- питання квартирного обліку;
- земельні питання;
- інші питання місцевого значення;
- та інші.
На даний час завершується процес розробки та затвердження інформаційних та технологічних карток надання адміністративних послуг суб’єктами надання яких є виконавчі органи міської ради та органи виконавчої влади (територіальні органи/підрозділи центральних органів виконавчої влади).
Структура Центру складається з 8 штатних одиниць, з них:
- начальник – 1 штатна одиниця;
- адміністратор – 4 штатні одиниці;
- державний реєстратор – 2 штатні одиниці;
- головний спеціаліст – 1 штатна одиниця.
Заповнено 7 посад, зокрема 3 адміністратора переведено з ЦНАП райдержадміністрації, який ліквідовується, головного спеціаліста з управління соціального захисту населення. Посада державного реєстратора не заповнена та є вакантною.
За рахунок бюджету міста в 2020 році завершено та профінансовано ремонтні роботи адмінприміщення ЦНАПу.
Завдяки участі у 4 раунді Програми «U-LEAD з Європою» проводиться забезпечення технікою, меблями та навчанням персоналу. На даному етапі відбулись поставки ознакування та техніки, налаштування якої відбудеться після надходження меблів.
Не чекаючи створення належних умов міський ЦНАП розпочав свою роботу 01.02.2021 використовуючи наявну комп’ютерну техніку та меблі міської ради.
Підключено та налагоджується робота програмного комплексу «Соціальна громада»для надання адміністративних послуг соціального характеру (соціальних допомог, пільг та субсидій).
Проводиться робота щодо налаштування адміністративної системи «Реєстр територіальних громад» який призначений для зберігання, обробки та використання інформації для обліку осіб, які проживають на території відповідної громади.
В період з 01.02.2021 по 15.02.2021 через Центр надано 877 адміністративних послуг відділу в Корецькому районі головного управління Держгеокадастру в Рівненській області, з них:
676 послуг - видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;
110 – державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру;
88 – надання відомостей з Державного земельного кадастру про земельну ділянку;
3 – внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку.
З них 789 послуг надано на безоплатній основі та 88 послуг зі сплатою адміністративного збору (до міського бюджету надійшло 9,98 тис.грн.).
Надано 169 адміністративних послуг соціального характеру, з них:
16 - субсидія на придбання твердого палива та оплату житлово-комунальних послуг;
117 – соціальні допомоги та компенсації;
6 – пільги за користування житлово-комунальними послугами;
27 – видача довідок про розмір соціальних виплат;
3-взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним оздоровленням.