УВАГА! НАЯВНА ВАКАНСІЯ!
Виконавчий комітет Корецької міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника Центру надання адміністративних послуг Корецької міської ради.
До участі у конкурсі допускаються громадяни України, які вільно володіють державною мовою, мають повну вищу юридичну або економічну освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, мають знання вимог чинного законодавства з питань служби в органах місцевого самоврядування та діяльності ЦНАП, досконало володіють комп’ютером, стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на посадах державної служби становить не менше одного року або мають стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше трьох років.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають на ім’я голови конкурсної комісії такі документи:
-заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування;
-заповнену особову картку П-2ДС з відповідними додатками;
-дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
-копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
-декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру 2019 рік у паперовому та електронному вигляді;
-копію документа, який посвідчує особу;
-копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
До заяви також додаються такі документи:
- копія трудової книжки, оформлена у встановленому порядку;
- довідка про присвоєння ідентифікаційного номера.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з часу опублікування оголошення про проведення конкурсу.
За довідками звертатися за телефоном 0966269780 або за адресою: вул. Київська, 69, м. Корець, Рівненська обл.