A A A K K K
для людей із порушенням зору
Корецька міська територіальна громада
Рівненська область, Рівненський район

Виклики "швидкої" розділили на категорії. Коли і скільки часу тепер чекати на допомогу

Дата: 22.03.2021 07:52
Кількість переглядів: 306

Нагадуємо жителям Корецької громади, що з 1 січня 2021 року згідно постанови Кабінету Міністрів України “швидка”, або ж бригади екстренної медичної допомоги працюють за новими стандартами.

Реформа ділить екстрену медичну допомогу на чотири категорії звернень: критичний стан, екстрений, не екстрений виклик та непрофільне звернення. Як саме працює швидка екстреної допомоги згідно закону?

Диспетчер оперативної служби медичної допомоги визначає стан пацієнта та обставини виклику. Залежно від показників, оператор обирає категорію звернення, за яким визначається прибуття “швидкої” з моменту виклику. Це допоможе оптимізувати роботу екстреної допомоги. Яким чином? “Швидка” повинна приїхати за викликом впродовж 10 хвилин, якщо стан пацієнта у критичному стані. Якщо стан не критичний, то екстрена допомога прибуде за 20 хвилин. Тобто встановлюється нові пріоритети, що допоможе знизити рівень смертності у критичному стані.

На які симптоми діляться ці категорії стану пацієнта?

Критичний стан - прибуття бригади становить 10 хвилин із моменту виклику. Стан характеризується загрозою для життя. Це сильна кровотеча, відсутність дихання, неефективне дихання, інтоксикація чи отруєння. Також вплив зумовлений зовнішніми випадками: удар блискавкою, струмом, тощо.

Екстрений стан - пацієнт чекатиме медичну допомогу не більше 20 хвилин. Симптоми захворювання можуть загрожувати життю або погіршуватися у разі ненадання своєчасної допомоги. Це ознаки кровотечі, порушення свідомості, дихання, гострого коронарного синдрому, тощо.

Неекстрений стан — диспетчер порекомендує звернутися до лікаря з яким укладена декларація. У іншому випадку, якщо стан передбачає медичного огляду, то «швидка» приїде. Але виїжджатиме інша бригада медиків, що не характеризуються на екстрених та критичних станах. Серед симптомів недуги неекстреного стану - це підвищення артеріального тиску, підозра на пневмонію, тощо.

Непрофільне звернення — пацієнт не потребує медичного огляду. Оператор може надати дистанційну консультацію, або порадить звернутися до сімейного лікаря.

Час прибуття “швидкої” медичної допомоги не залежить від місцевості. Тобто як для жителів сіл, так і міст карета “швидкої” допомоги повинна приїхати згідно норм закону.

Детальніше з постановою можна ознайомитися за посиланням: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-normativ-pributtya-brigad-ekstrenoyi-shvidkoyi-medichnoyi-dopomogi-na-misce-podiyi-i161220-1271?fbclid=IwAR3kX_eZ9pQD21yELr7G7qE6PRhV-ehG99HXGIvmajAHJhMizrA-N0kChFo

 Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь