Діяльність архівного відділу Корецької міської ради
Архівний відділ Корецької міської ради організовує свою роботу відповідно до повноважень, наданих ст. 29 Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» та Положення про архівний відділ Корецької міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 23.02.2021 № 341 «Про затвердження Положення про архівний відділ Корецької міської ради».
У своїй діяльності архівний відділ також керується Правилами роботи архівних установ України затвердженими наказом Міністерства юстиції України від 08.04.2013 № 656/5, Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях затвердженими наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 № 1000/5, Конституцією України, законами України, актами Президента України, декретами, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, Державним стандартом України ISO 9001:2008, наказами Державної архівної служби України, рішеннями Корецької міської ради та виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, іншими нормативними актами.
Основним завданням архівного відділу Корецької міської ради є створення належних умов зберігання, поповнення та активного використання документів Національного архівного фонду (далі НАФ), забезпечення належного збереження документів з особового складу для захисту законних інтересів та прав громадян, яким необхідні довідки соціально-правового характеру з даних документів, суттєве покращення стану архівної справи на території міста, контроль за якістю формування справ в установах, задоволення соціально-правових потреб громадян.
Станом на 07.08.2021 на зберіганні у відділі знаходиться 64 архівні фонди. Всього на зберіганні перебуває 9573 од.зб.
В розпорядженні архівного відділу Корецької міської ради знаходиться: 1 робоча кімната та 2 архівосховища для зберігання документів НАФ, виборчої документації тимчасового строку зберігання та документів з кадрових питань ліквідованих підприємств, які розміщені за адресою: м. Корець, вул. Богдана Хмельницького, 8 Б (2 поверх приміщення Територіального центру).
ГРАФІК РОБОТИ: понеділок – четвер 800- 1715 , п’ятниця 800-1600.
Вихідні дні – субота і неділя. Обідня перерва – 1300-1400
Прийом заяв, запитів, документів для видачі копій, дублікатів, довідок: вівторок і четвер, робота з документами та проведення перевірок планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб’єктом господарювання вимог законодавства у сфері загальнообов'язкового державного пенсійного страхування - понеділок, середа, п'ятниця.
За період роботи з 05.05.2021 по 07.10.2021 начальником архівного відділу
Корецької міської ради Катериною ГОПАНЧУК проведено форми роботи в наступних обсягах:
- Видано 237 довідки громадянам;
- Проведено перевірок довідок зі спеціалістом ПФУ та видано довідок – 40;
- Видано 27 довідок державному реєстратору.