Робота Корецького ЦНАПу
ЦНАП Корецької міської ради: вже 3 роки кваліфікованого підходу до надання адмінпослуг громадянам за ефективним принципом «єдиного вікна»!
Статистика та результативність: за перший квартал 2024 р. Центром надано 11487 послуг, з них на віддалених робочих місцях (старостатах) - 1552.
Найчисельнішими з цієї кількості є послуги з реєстрації прав на нерухоме майно: 6737 відповідних звернень.
Наступні у рейтингу послуги соціального характеру - 2006, послуги із реєстрації місця проживання (в т.ч. витяги з реєстру територіальної громади про реєстрацію місця проживання) - 1599, послуги з оформлення та видачі паспортних документів - 569, послуги у сфері земельних відносин – 394, послуги з реєстрації, перереєстрації колісних транспортних засобів та обміну посвідчення водія - 157, 25 - у сфері містобудування та архітектури.
Продовжуємо підвищувати рівень!
/Адже належна робота ЦНАП – один з показників ефективної роботи місцевого самоврядування та спроможності територіальної громади в якісному адмінсервісі для людей.