Проведено засідання виконкому Корецької міської ради
19.06.2024 року відбулося чергове засідання виконавчого комітету Корецької міської ради. На засіданні розглянуто 37 питань.
Заслухано інформацію начальника 15 ДПРЧ 7 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області, капітана служби цивільного захисту Роман БОНДАРУК про стан виникнення пожеж і загорань в екосистемах Корецької міської територіальної громади у 2024 році, та затверджено заходи щодо попередження виникнення пожеж у пожежонебезпечний період з охорони врожаю на період 2024 року. Як зазначив Р. Бондарук, станом на 18 .06. 2024 на території району виїзду 15 ДПРЧ ГУ ДСНС України у Рівненській області виникло 25 загорянь, з них 17 пожеж та 8 пожеж які не підлягають обліку, за аналогічний період 2023 року виникло 11 пожеж з них 1 не підлягає обліку.15 ДПРЧ 7 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області здійснюється постійний контроль за виконанням комплексу заходів щодо запобігання виникненню лісових і торф’яних пожеж, вжиття першочергових дій для забезпечення ефективного гасіння загорянь та недопущення їх розвитку до рівня надзвичайної ситуації. Впроваджено комплекс підготовчих заходів щодо протидії пожежам в природних екосистемах району під час весняно-літнього періоду 2024 року. Для оперативного реагування на гасіння пожеж щодня на оперативному чергуванні знаходяться оперативний та один резервний розрахунок рятувальників, 2 одиниці пожежної техніки та 3 мотопомпи, 4 хлопавки. Проведено розрахунки сил і засобів громад, які можливо задіяти під час масштабних та резонансних пожеж на території природних екосистем, а саме може бути задіяно 236 чоловік особового складу та працівників, 4 пожежних автоцистерн (з яких 2 підвищеної прохідності), 1 цистерна для підвозу води, 7 пожежних мотопомп, 6 тракторів з плугом ПКЛ-70, 5 вантажних та 5 легкових автомобілів, наявно 337 одиниць ручного немеханізованого інструменту).У Корецькому лісництві наявні наступні первинні засоби пожежогасіння та протипожежний інвентар: 46 лопат, 10 відер, 5 сокир, 5 грабель, 5 хлопавок, 5 ранцевих оприскувачів «Єрмак», 2 бензопили; створено 5 добровільних пожежних дружин, затверджено графіки чергування персоналу. Лісництво забезпечено: автомобіль ЗІЛ 131- 3 шт., ВАЗ-2121– 1шт., УАЗ-3160 – 1шт., трактор МТЗ-82 – 1шт., плуг ПКЛ-70 – 1шт., Техніка знаходиться в технічно справному стані. Запас ПММ на випадок гасіння пожеж в наявності 200 літрів. Стан протипожежного водопостачання забезпечують меліоративні канали та 5 штучних водойм, які утримують належну кількість води для цілей пожежогасіння та мають автомобільні під’їзди.
З метою недопущення виникнення пожеж у період жнив, нагадуємо основні вимоги норм з питань пожежної безпеки при збиранні врожаю:
до початку збирання врожаю вся техніка, агрегати та автомобілі повинні бути обладнані первинними засобами пожежогасіння та іскрогасниками. Трактористи, комбайнери, їх помічники та інші особи повинні пройти протипожежний інструктаж;
перед дозріванням колосових хлібні поля в місцях прилягання їх до лісових масивів, степової смуги, автомобільних шляхів та залізниць мають бути обкошені (із прибиранням скошеного) і оборані смугою не менше 4 м завширшки;
у період збирання забороняється спалювання стерні, післяжнивних залишків та розведення багать на полях;
Не дозволяється заправляння збиральну техніку пальним у хлібних масивах та у нічний час в польових умовах. Суворо забороняється палити та користуватись відкритим вогнем поряд із хлібними масивами. Водії повинні пам’ятати, що не можна викидати недопалки в бік полів, це може призвести до пожежі із значними втратами.
Внесено зміни до посадового та персонального складу комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Корецької міської ради (Інформував Тарас ЧЕРНЮК,головний спеціаліст відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, економічної політики, цивільного захисту та надзвичайних ситуацій міської ради)
Про стан державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у виконавчому комітеті міської ради за 2023 рік та 5 місяців 2024 року інформував Руслан ВЛАСЮК, державний реєстратор виконавчого комітету міської ради. За 2023 рік державним реєстратором речових прав виконкому надано більше 15 385 адміністративних послуг щодо реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно. В період з 1 січня 2024 по 1 червня 2024 року надано 13 060 адміністративних послуг щодо реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно, з них близько 830 заявників -звільнені від адміністративного збору відповідно до п. 8 ст. 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
Надано 69 інформаційних довідок з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Протягом 2023 та першого півріччя 2024 року опрацьовано 100 % отриманих заяв про державну реєстрацію без порушення строків виконання. В цілому за проведення реєстраційних дій до бюджету Корецької міської ради за 2023 рік надійшло 1 899 726 грн. та за січень – травень 2024 року- 1 607 711 грн.
Постановою Кабінету Міністрів України від 16.05.2024 № 560 затверджений Порядок проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період, що набрав чинності 18.05.2024, та визначений перелік документів, що подаються військовозобов’язаним для отримання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, а тому відповідно до пункту 61 зазначеної постанови рішенням виконкому міської ради утворено комісію із встановлення факту здійснення особою догляду (постійного догляду), затверджено її склад та порядок встановлення факту здійснення догляду.
Військовозобов’язані, які здійснюють догляд (постійний догляд) за особами, зазначеними у пунктах 9,13,14 частини першої статті 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» та не мають права на призначення компенсації (допомоги, надбавки) на догляд за ними, повинні звернутися до 5 відділу Рівненського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки із заявою.
До заяви необхідно долучити :
письмову заяву особи, яка потребує догляду чи постійного догляду, довільної форми із зазначенням реєстраційного номера облікової картки платника податків;
інформацію про підтвердження відсутності інших осіб, які не є військовозобов’язаними та відповідно до закону зобов’язані її утримувати (чоловік/дружина, працездатні діти), чи інших працездатних членів сім’ї, які зобов’язані та можуть здійснювати постійний догляд.
За результатами перевірки документів, наданих військовозобов’язаним, матеріали надсилаються територіальним центром комплектування і соціальної підтримки до виконавчого комітету Корецької міської ради для подальшого розгляду на комісії із встановлення факту здійснення догляду (постійного догляду).
Для встановлення факту здійснення догляду (постійного догляду) військовозобов’язаному, який здійснює догляд (постійний догляд), необхідно звернутися із заявою на ім’я міського голови за адресою : м. Корець, площа Київська, буд. 5, ІІ поверх, приймальня.
Для встановлення факту здійснення догляду (постійного догляду) уповноважені особи з числа членів комісії проводять обстеження з виходом на фактичне місце проживання заявника.
У разі підтвердження факту догляду, з урахуванням матеріалів, наданих 5 відділом Рівнеського районного ТЦК та СП, комісія приймає рішення та складає акт встановлення факту здійснення особою догляду (постійного догляду).
Розглянуто також тринадцять питань за клопотанням Служби у справах дітей Корецької міської ради в частині захисту прав та інтересів дітей, передбачених чинним законодавством, з яких інформувала Наталія КОРНІЙЧУК, начальник Служби у справах дітей міської ради.
Заслухано звіти старост Веснянського (Оксана ПОВАР), Жадківського (Олена ЯСКОВЕЦЬ) та Устянського (Андрій МАРКЕВИЧ) старостинських округів Корецької міської територіальної громади про їх роботу за І півріччя 2024 року, що додаються.
Погоджено місця розміщення зовнішньої реклами в м. Корець чотирьом суб’єктам підприємницької діяльності- ФОП ( Інформувала Катерина Андрійчук, гол. спеціаліст юридичного відділу міської ради).
Затверджено два подання до Корецького районного суду про можливість призначення опікунами двох осіб над недієздатними особами (Інформував Сергій МОТУЗКО, гол. спеціаліст відділу соціального захисту міської ради)
Надано дозволи на встановлення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у м. Корець ГРАБОВСЬКОМУ РУСЛАНУ, ДИЦЯК Наталії та ТКАЧУКУ Миколі; надано дозвіл ТОВ «Фаворит-Агро» на проведення робіт з благоустрою між елеваторним комплексом та адмінбудівлею ТОВ «Фаворит-Агро» (проведення ремонтних робіт частини вул. Київська та вкладання бруківки на з’їзді до елеваторного комплексу), за адресою: м. Корець, вул. Київська, 8. ( інформував Микола ЛЯШУК, начальник відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, економічної політики, цивільного захисту та надзвичайних ситуацій міської ради)
Надано одноразову матеріальну допомогу 9 фізичним особам, які утримують три і більше корів, у особистих селянських господарствах Корецької міської територіальної громади на суму 28 тис.грн.
Розглянуто заяви 10 громадян про надання одноразової грошової допомоги при народженні дитини на суму 50 000 грн.(з початку року виплачено таку допомогу на 74 дитини на суму 370 тис. грн).; 18 громадян, членів сімей мобілізованих осіб про надання одноразової грошової допомоги на суму 72 000 грн. та 61 громадянин на надання матеріальної допомоги на лікування, поховання, тощо на суму 68 500 грн. (Інформував Анатолій ІВАЩУК, начальник відділу соціального захисту населення Корецької міської ради).
За результатами розгляду всіх питань прийнято відповідні рішення.