Про намір здійснення зміни тарифів (встановлення тарифів)
Комунальне підприємство "Корецьжитловодоканал" Корецької міської ради у відповідності до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.06.2018 № 130 інформує споживачів про намір здійснити зміну тарифів (встановити тарифи).
Строк, протягом якого від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань приймаються зауваження і пропозиції - 7 календарних днів з дня повідомлення споживачів про намір здійснити зміну тарифів на комунальні послуги (встановити тарифи),
Зауваження та пропозиції приймаються за адресами: (Корецьжитловодоканал) м. Корець, вул. Героїв Небесної Сотні, 21, ел. адреса korec-voda@ukr.net ; +380 (068) 210 0166, а також (Виконавчий комітет Корецької міської ради) м. Корець, пл. Київська, 5, ел. адреса mkorec850@ukr.net
Загальний розмір планованого тарифу на послуги з централізованого водопостачання водовідведення, а також на послуги з управління побутовими відходами; збирання, перевезення побутових відходів становить:
Споживачі | Водопостачання | Водовідведення | ТПВ | |||
без ПДВ грн/м3 | з ПДВ грн/м3 | без ПДВ грн/м3 | з ПДВ грн/м3 | без ПДВ грн/м3 | з ПДВ грн/м3 | |
Населення | 50,74 | 60,89 | 68,42 | 82,10 | 161,80 | 194,16 |
Бюджет | 62,43 | 74,91 | 88,09 | 105,70 | 161,80 | 194,16 |
Інші (ФОП) | 62,43 | 74,91 | 88,09 | 105,70 | 161,80 | 194,16 |
Заплановий тариф | з розрахунку на 1 проживаючого | Будинки з присадибною ділянкою | Багатоквартирні будинки | |||
без ПДВ грн/м3 | з ПДВ грн/м3 | без ПДВ грн/м3 | з ПДВ грн/м3 | |||
1 | 1 житель | 24,27 | 29,12 | 20,23 | 24,28 | |
Діти до 6 років в розрахунок не включаються |
та структура (плановані витрати за елементами, прибуток, податок на додану вартість), ознайомитись з якими можна по посиланням:
- розрахунок вода, водовідведення https://drive.google.com/file/d/15gYYPfbVjb5GJ45JItA_tyJy04r0gE2V/view?usp=sharing
- розрахунок управління з побутовими відходами https://drive.google.com/file/d/1q904KOUip4GoHednTtPbDnE1jbQSEVOm/view?usp=sharing
Станом на 15.10.2024 року діючи тарифи встановлені рішенням Корецької міської ради від 30.01.2020 № 1435 та введені в дію з 01 березня 2020 року, а в подальшому пролонговані з 01 березня 2023 року з і складають за 1 м.куб.:
Споживачі |
Водопостачання |
Водовідведення |
||
без ПДВ грн/м3 |
з ПДВ грн/м3 |
без ПДВ грн/м3 |
з ПДВ грн/м3 |
|
Населення |
20,58 |
24,70 |
32,08 |
38,50 |
Бюджет |
28,73 |
34,48 |
54,78 |
65,74 |
Інші |
31,13 |
37,35 |
59,35 |
71,21 |
Діючі тарифи не відшкодовують фактичні витрати підприємства. З метою забезпечення стабільного водопостачання і водовідведення, у зв’язку зі зростанням основних складових тарифу (мінімальної заробітної плати, вартості електроенергії, паливо-мастильних матеріалів та інших витрат підприємства), на виконання Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на комунальні послуги» від 1 червня 2011 р. № 869 (далі Постанова 869), наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України від 12.09.2018 № 239 «Про затвердження Порядку розгляду органами місцевого самоврядування розрахунків тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, а також розрахунків тарифів на комунальні послуги, поданих для їх встановлення» підприємство виконало проектний розрахунок тарифу на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення.
Проектний розмір тарифу на централізоване водопостачання споживачам, які не є суб’єктами господарювання у сфері централізованого водопостачання – 58,53 грн. за 1 куб. м (без ПДВ), 70,24 грн. за 1 куб. м (з ПДВ), на централізоване водовідведення споживачам, які не є суб’єктами господарювання у сфері централізованого водовідведення – 81,53 грн. за 1 куб. м (без ПДВ), 97,84 грн. за 1 куб. м (з ПДВ).
Планова вартість послуг централізованого водопостачання складає 1676.149 тис.грн., в т.ч. витрати на електроенергію 583.53 тис.грн. (питома вага у повній собівартості послуг 35%), витрати на оплату праці - 577.63 тис.грн. (34%), нарахування на зарплату 127.08 тис.грн. (8%), витрати на амортизацію основних засобів 216.39 тис.грн. (13%), витрати, пов’язані зі сплатою податків, зборів та інших передбачених законодавством обов’язкових платежів (збір за спеціальне використання водних ресурсів) 62.9 тис.грн. (4%), матеріали і інші послуги сторонніх організацій (матеріали і послуги для технічного обслуговування основних засобів для підтримки їх в робочому стані, послуги сторонніх організацій (витрати на аналізи, охорону праці, обов’язкове страхування, послуги зв’язку, розрахунково-касове обслуговування та інш.) – 108.62 тис.грн. (6%).
План реалізації послуг централізованого водопостачання складає 28.637 тис. м. куб. (на рівні фактичних обсягів реалізації 2023 року), в тому числі населення –20.346 тис. м. куб., бюджетні установи – 3,185 тис. м. куб., інші споживачі – 5,106 тис. м. куб.
Збільшення середньозваженого тарифу від фактичних витрат базового періоду (01.07.2023-30.06.2024р.) на 75% (+25,10 грн./м. куб. без ПДВ) пов’язано в основному зі збільшенням витрат на електроенергію на 94% (+9,86 грн./м. куб.,в плановому розрахунку застосована планова ціна 9,24 грн./кВт.год. - фактична ціна серпня 2024 року, збільшена на індекс росту споживчих цін), збільшення витрат на зарплату з нарахуваннями на 172% (+15,59 грн/м. куб.), збільшення витрат зі збору за спеціальне використання водних ресурсів на 146% (+1,30 грн./м. куб.), зменшення інших витрат на 29% (-1,55 грн. м. куб.), зменшення амортизації на 1% (-0,10 грн./м. куб.).
Планова вартість послуг централізованого водовідведення складає 1799.94 тис.грн., в т.ч. витрати на електроенергію 260,55 тис.грн. (питома вага у повній собівартості послуг 15%), витрати на оплату праці 779.41 тис.грн. (43%), нарахування на зарплату 171.47 тис.грн. (10%), витрати на амортизацію основних засобів 177.41 тис.грн. (10%), витрати, пов’язані зі сплатою податків, зборів та інших передбачених законодавством обов’язкових платежів (екологічний податок) 96,5 тис.грн. (5%), ПММ 203,51 тис.грн. (11%), матеріали і інші послуги сторонніх організацій (матеріали і послуги для технічного обслуговування основних засобів для підтримки ії в робочому стані, послуги сторонніх організацій (витрати на аналізи, охорону праці, послуги зв’язку, розрахунково-касове обслуговування та інш.) 111,09 тис.грн. (6%).
План реалізації послуг централізованого водовідведення складає 22.077 тис. м. куб., в тому числі населення – 13.498 тис. м. куб., бюджетні установи – 7,122 тис. м. куб., інші споживачі – 1,457 тис. м. куб.
Збільшення середньозваженого тарифу від фактичних витрат базового періоду (01.07.2023-30.06.2024р.) на 51% (+27,45 грн./м.куб. без ПДВ) пов’язано в основному зі збільшенням витрат на електроенергію в 7,4 рази (+10,21 грн./м.куб., в плановому розрахунку застосована планова ціна 9,24 грн./кВт.год. - фактична ціна серпня 2024 року, збільшена на індекс росту споживчих цін), збільшення витрат на зарплату з нарахуваннями на 65% (+17,03 грн/м.куб.), збільшення витрат з екологічного збору на 200% (+2,92 грн./м.куб.), зменшення інших витрат на 10% (-1,53 грн.м.куб.), зменшення амортизації на 13% (-1,17 грн./м.куб.).
До фактичних цін (тарифів) на матеріальні ресурси та послуги сторонніх організацій застосована прогнозна ціна, розрахована відповідно до п. 9 Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на комунальні послуги» та прогнозного рівня індексу цін виробників промислової продукції на 2024 рік – 111,4%, на 2025 рік – 111,1% (Постанова КМ України від 15.15.2023 № 1315, від 28.06.24 №780).
Середньооблікову чисельність персоналу задіяна в процесі централізованого водопостачання і централізованого водовідведення складає 6,82 особи. Планова середньомісячна заробітна плата на підприємстві 16581,55 грн.
Загальновиробничі витрати розподілені між видами діяльності по прямим витратам, адміністративні витрати - пропорційно виробничій собівартості видів діяльності.
Станом на 15.10.2024 року діючи тарифи встановлені рішенням Корецької міської ради від 30.01.2020 № 1435 та введені в дію з 01 березня 2020 року, а в подальшому пролонговані з 01 березня 2023 року з і складають за 1 м.куб.:
№ п/п |
Споживачі |
Вид послуг |
|
Поводження з побутовими відходами |
|||
без ПДВ грн/м³ |
з ПДВ грн/м³ |
||
1 |
Населення |
139,46 |
167,35 |
2 |
Бюджетні установи |
145,80 |
174,96 |
3 |
Інші споживачі |
152,14 |
182,57 |
|
Кількість проживаючих |
Приватний сектор |
Багатоквартирні будинки |
||
без ПДВгрн. |
з ПДВгрн. |
без ПДВгрн. |
з ПДВгрн. |
||
1 |
1 житель |
20,92 |
25,10 |
17,43 |
20,92 |
2 |
2 жителі |
41,83 |
50,20 |
34,87 |
41,84 |
3 |
3 і більше жителів |
62,75 |
75,30 |
52,30 |
62,76 |
Діючи тарифи не відшкодовують фактичні витрати підприємства з надання послуг. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.09.2023 № 1031 «Про затвердження Порядку формування середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами, а також тарифів на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 12.09.2018 № 239 «Про затвердження Порядку розгляду органами місцевого самоврядування розрахунків тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, а також розрахунків тарифів на комунальні послуги, поданих для їх встановлення» (зі змінами) підприємство виконало проектний розрахунок тарифу на послуги збирання, перевезення твердих побутових відходів.
Планова повна собівартість послуг зі збирання, перевезення твердих побутових відходів складає 1456,24 тис. грн., в тому числі: паливно-мастильні матеріали – 220,26 тис. грн. (розрахунок додається, питома вага у повній собівартості 15%), витрати на оплату праці - 844,36 тис. грн. (58%), нарахування на зарплату 185,6 тис. грн. (13%), амортизація основних засобів – 105,52 тис. грн. (7%), матеріали для ремонтів основних засобів для підтримки їх в робочому стані – 25,1 тис.грн ( 2%), екологічний збір – 17,1 тис. грн. (1%), інші матеріали на техобслуговування основних засобів та інші витрати 58,17 тис. грн. (4%, охорона праці, канцелярські товари, обов’язкове страхування, технічне обслуговування основних засобів, юридичні послуги, зв'язок, РКО та інш.).
Плановий обсяг реалізації зі збирання, перевезення твердих побутових відходів – 9 тис. м. куб., в тому числі по категоріям споживачів: населення – 5,65 тис. м. куб., бюджетні установи та організації – 0,38 тис. м. куб., інші споживачі – 2,97 тис. м. куб.
Проектний розмір середньозваженого на послуги збирання, перевезення твердих побутових відходів складає 161,80 грн./м. куб. (без ПДВ), 194,16 грн./м. куб. (з ПДВ).